18 marca 2012

One Direction - WMYB + moje opowiadanie

Hej
Dzisiejszy dzień jest, albo raczej był zajebisty. No może z wyjątkiem wydarzenia, które miało miejsce na podwórku u babci. Trzyletnia kuzynka jeździła na rowerku, albo raczej uczyła się jeździć. Byłam na podwórku z kuzynką, czyli starszą siostrą i tą małą uczącą się jeździć. Nie wiem jak to zrobiła, ale razem z rowerem wylądowała w potoku. Wystraszona pobiegłam do potoku i zaczęłam ją wyciągać. Już moje przemoczone ubrania były najmniej ważne. Nika zaczęła się tak drzeć, że sąsiedzi otwierali okna. Sory że tak nudzę, ale ćwiczę pisanie "bikas" (because) zaczęłam pisać wymyślone opowiadania o One Direction. Wiem, że może to głupie no ale trudno. Coś o One Direction. Najsłynniejszy ich singiel .. WMYB. Dla nie wiedzących chodzi mi o What Makes You Beautiful. Oto teledysk i cover.

One Direction -What Makes You Beautiful


Cimorelli - What Makes You Beautiful



Dla ciekawskich i zainteresowanych osób oto adres strony z opowiadaniami o 1D




Brak komentarzy: