10 kwietnia 2012

Rihanna - We Found Love + chwyty

Yellow Diamond ..
RiRi ma fajne piosenki ; California King Bed , Man Down, ale najciekawsza wg mnie jest We found love . Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love to oficjalny tytuł .. Lubię tą piosenkę więc nauczyłam się ją grać na gitarze z dwóch powodów . ;)
I - Podoba mi się ;) 
II - Są proste akordy . ;p Można ją zagrać chwytami barowymi (chwyty Barre), ale że nie umiem ich wszystkich trzeba sobie upraszczać w życiu .. ^^ Teledysk jest ciekawy więc obejrzyjcie sobie, a w następnej notce chwyty . ;P Może wyjdę na osobę, która się chwali ale z tą właśnie piosenką wystąpię sama na szkolnym "Mam Talent". Kiedy wszyscy domownicy się obudzą spróbuję nagrać tą piosenkę w moim wykonie.
A teraz oryginał.


Chwyty znajdziecie w zakładce piosenki .

No na słabej jakości nagrałam cover tej piosenki. Chciałam ją zagrać na gitarze, ale klasyczna ma nie fajny dźwięk, a akustyczna rozstrojona .. ;d Podkład akustycznej gitary .. nie jest rewelacyjne to nagranie, więc nie ma co oczekiwać cudów. ; ) Z tego coveru najbardziej podobają mi się fotki (slajdy) . ♥


Brak komentarzy: