17 marca 2012

Początek.

Hei.
Jestem Natalia i zaczynam od początku. Nie będzie tu już nowinek ze świata "Stardoll". Zajmę się muzyką. Publikowane przeze mnie posty będą dotyczyć chwytów gitarowych, piosenek i tekstów. Będę zamieszczać również teledyski, które według mnie zasługują na obejrzenie pod względem graficznym i muzycznym, dodawane będą instrukcje gry na gitarze. Dla osób, które mnie pamiętają jako "natabuziak" mam krótką informację. Moje konto na Stardoll jest oddane w dobre ręce. Opiekuje się nim siostra. Nie chcę, żebym została zapamiętana pod pseudonimem "natabuziak", które wymyśliłam w wieku 10 lat, więc skończyłam ze Stardoll. Nazwę bloga zostawiłam taką jaka była, zmieniła się tylko tematyka bloga, o której tyle nawijam. Będzie to mój już drugi blog muzyczny. Pierwszy nie zyskał dużej popularności, ale mam nadzieję że z tym będzie inaczej.
Pozdrawiam,
Natalia

Brak komentarzy: