27 marca 2012

One Direction - nutki na keyboard .


Hei.
Jestem pozytywnie zaskoczona waszymi odwiedzinami tego bloga. Dziękuję i myślę, że może pojawią się jakieś pierwsze komentarze, a nawet i obserwatorzy.? Dziękuję za odwiedziny.

Nie długo święta. A po świętach w naszej szkole odbędzie się Mam Talent. Wraz z koleżankami postanowiłam spróbować swoich sił z piosenką What Makes You Beautiful. Ja na razie nie mam tremy, bo na występach góralskich (należę do zespołu "Małe Podhale") zaczynam śpiewać przed nieznajomymi twarzami. No w każdym bądź razie muszę zająć się wieloma sprawami dotyczącego tego naszego występu. Jako, że mam "wspaniałego" brata, który gra na keyboardzie nauczyłam się od niego piosenki "WMYB", którą muszę nauczyć grać Magdę - naszego klawiszowca. (hehe.) Zagrałabym sama, ale ja będę grać na gitarze więc .. Magda nie miała wyjścia. Ola, która kazała się nazywać Aleksandrą i Ada będą tylko śpiewać. Nie wiem czy nam to wyjdzie, ale spróbować trzeba. ;) A dzisiaj post o właśnie piosence, którą będzie grać Magda ale tym razem na Keyboardzie. Za bardzo nie wiem jak dodaje się nuty na keyboardzie więc napiszę to tak jak ja się uczyłam. Na jedną rękę będą, a jeśli ktoś jest ambitny to w internecie można poszukać nut na lewą rękę. ;)

Ok, no to ja gram to tak :

1. FFFF FFFC
FFFF FFFF FGAG
FFFF FFFC
FFFF FFFF FGAG
FACD DCAAG
FACD DCAG

Ref. AGF FFFFF GAG
AGF FFFFF GAG
AGF FFFFF AGFFF FGA
AAAAA GFGA
AAAAA GF

1 komentarz:

noxie pisze...

Powiem jedno - dzieki za te nutki. Bardzo się przydały. Dziękuje jeszcze raz. <3